,When She Shows The Same Pation As You

.Wife Her

 

 

این منم اگه یه ماشین کلاسیک ببینم... توی مسابقه‌ی خیابونی $

 

من عجیب نیستم، فقط منم😎

شهلو راست میگه، رفیقمم راست میگه، نباید انقد به خودم بگم من عجیبم یا به درد نمیخورم یا زشتم یا هر کوفت و زهرمار دیگه‌ای. 

من فقط منم، عاشق ماشینا و آهنگای راکم. اسبارو دوست دارم و اگه ولم کنی زندگیم میشه آیینه‌ی وسترن. کی‌پاپرم و پر از تناقضم. عاشق قارچ سرخ شده‌ام و آشپزی رو دوست دارم. نویسنده خوبی هستم و سلیقه‌ام خوبه. عااشق زبان انگلیسی‌ام و رانندگیم خیلی بهتر از کساییه که دوبرابرم سن دارن. خیلی دوست دارم مکانیکی یاد بگیرم و زمانمو با ماشین‌ها بگذرونم.

یه جا خوندم اگه به یه مرد ماشین بدی تمام روز رو خوشحاله، اگه بهش یه زن بدی تمام شب رو خوشحاله. اما اگه یه زن بهش بدی که عاشق ماشیناست تا اخر عمرش خوشحاله. پس میتونم بگم خوش بحال اونی که گیر من میوفته 😆😎

 

راستشو بخواین تو دنیایی که آدماش از حیووناهم بدترن، ترجیح میدم با ماشینا حرف بزنم و با حیوونا دوست شم.🤷‍♀️

 

راستی، درباره‌ی ماشینای عضله‌ای چی فکر میکنین؟ بیشتر حس سکوت و آرامش میدن یا قدرت؟

برای من حس قدرتی که پشت سکوت قایم شده رو میدن، از اون تیپ شخصیتا که سعی میکنن تا جای ممکن خودشونو کنار بکشن اما به این معنی نیست که هیچی نمیفهمن. حواستون ب این ادما باشه.

 

*به صحبتای یارو اخر اهنگ توجه نکنین🤣

 

 

.YEAH, I'M A GIFT YOU BITCHES